شناسهٔ خبر: 171634 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ورود و خروج نزدیک به ۳ میلیون و ۸۰۰هزار وسیله نقلیه در خراسان جنوبی

مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی.jpg رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی سه ماه گذشته ۳ میلیون و ۷۵۲ هزار و ۹۱۵ وسیله نقلیه وارد خراسان جنوبی و خارج شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، هادی بهمنی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اظهار کرد: طی سه ماه گذشته دستگاه‌های ترددشمار این مرکز، ورود یک میلیون و ۸۷۳ هزار و ۱۷۵ خودرو به استان، همچنین خروج یک میلیون و ۸۷۹ هزار و ۷۴۰ وسیله نقلیه از استان را ثبت کردند.

وی ادامه داد: ۲۲ درصد آمار ذکر شده مربوط به وسایل نقلیه سنگین است و پرترددترین محورها بیرجند_ قاین، بیرجند_ سربیشه و بیرجند_ خوسف بودند.

بهمنی همچنین ضمن اشاره به کل تماس گرفته شده با سامانه ۱۴۱ را ۳۵۳۰۱ مورد اعلام کرد و گفت: ۲۶۵۰۴ مورد آن مربوط به بخش گویای سامانه و ۸۷۹۷ تماس را کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان پاسخ دادند.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی در پایان تعداد تخلفات سرعت شناسایی شده توسط سامانه‌های این مرکز را ۱۴۰ هزار و ۵۲۰ مورد بیان کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: شناسایی متخلفین سرعت توسط دوربین‌های هوشمند، نقش مهمی در افزایش ایمنی راه‌های استان و کاهش تصادفات داشته باشد.